16 marca 2011

007.

Niebo wygląda jak zadymione. ^.-

No, tak. Miałam nic nie pisać do poniedziałku, ale nie wytrzymam xd. 
 Wczoraj i dzisiaj nie byłam w szkole. No, yyy... problemy zdrowotne. Ogólnie to nie mam co robić, więc siedzę na komputerze. Tzn., na łóżku z komputerem. I z nudów czytam całe archiwum GG. Przerabiam zdjęcia i takie tam.
 Od wczoraj słucham My Chemical Romanse. A to przez Wonderlife. Cały czas na zmianę włączam Helenę i Na na na. No, pomiędzy nimi na playliście też są inne piosenki... mniejsza z tym. A na Gadu ktoś mnie dobija. Może lepiej nie powiem kto, jeszcze mógłby się obrazić. A raczej mogłaby. I mam już dosyć kolegów brata, którzy przychodzą dosłownie codziennie. Zabierają komputer, wkurzają. A brat na dokładkę się przed nimi popisuje i mnie bije. Ale ja nie jestem dłużna i mu oddaję. 
 Tyryryry. No, dobra. Teraz postanawiam i napiszę tu na czerwono, o: Nie napiszę żadnej notki do poniedziałku. I koniec kropka.

" What's the worst that I can say?
Things are better if I stay. "
~ MCR - Helena.

Nudziło mi się xd.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dzieki , miło :(

Anonimowy pisze...

Ciekawe Ciekawe.
My Hemical Romance...Posłucham :D

Anonimowy pisze...

Helena hahaha :)
Gabii .; *

Gabi. pisze...

:D

Gabi pisze...

O Umiem swój nick wpisywać . ;] fajnie.

Gabi pisze...

tak komentuje na własną odpowiedzialność , i jeszcze przy tym nie ucierpiałam.
;**

Gabi pisze...

Czekam na nową notkę. Przecież wiesz jak GG mobilne i twoje notki się kochaaają ?. ;*