28 marca 2011

010.

Doprawdy nie wiem, jak Nika może uważać, 
że wyglądam na 15 lat.

Odwiesiłam bloga. Fajnie.
 Tamten tydzień nie był nadzwyczaj ciekawy. Niektórzy mnie dobijali i miałam ochotę walić głową w biurko, zaś w wyjątkowych sytuacjach - płakać cały czas. A ta siedmiodniowa męka zapowiada się słabo. Już na sam początek tygodnia nie poszłam do szkoły. Strasznie źle się czuję. Boli mnie głowa, brzuch i rzygać mi się chce. Ktoś wie co mi jest? Bo ja nie.
 Ostatnio mi chyba odwala. Pomińmy już moje idiotyczne skojarzenia (nie, nie takie xd). Straciłam apetyt, nie mogę usiedzieć w miejscu i tak intensywnie myślę, że zagłuszam muzykę. A czego ja ostatnio słucham? Właśnie. T.Love, Farben Lehre i Comy. To wszystko przez Dawida, który kazał mi posłuchać tych wyżej wymienionych zespołów.
 Ciągle tylko śpię. A jak nie śpię, to siedzę na komputerze. A powinnam czytać tą idiotyczną lekturę. Nudne to coś. 

`Dzień dobry, kocham Cię,
już posmarowałem Tobą chleb.`
~ SNL - Dzień dobry, kocham Cię.





EDIT: A weź się, Nika. Zginęła mi wena xd.

2 komentarze:

Sol εïз pisze...

No Nika wszystko może, hahahaha.
Ćśś.

Anonimowy pisze...

O, w tle Stary Portier.